sábado, 23 de febrero de 2013

Ja sóc a Corea

Ja sóc a Corea. He trigat una mica en posar-me escriure, però ara ho explico tot!!

Vaig arribar a l'aeroport de Barcelona a les 5 i 30 de la matinada per agafar el vol a les 7 i 30. Vam pagar per l'excés d'equipatge (31,9kg quan només podia portar 23kg) i va arribar l'hora de dir adéu a la família i a la meva amiga Giuliana. Encara no sóc conscient de que passarà molt de temps abans de tornar-nos a veure'ns i encara no he plorat, però quan menys ho esperi arribaren les llàgrimes i la tristesa.

El trajecte cap a Londres va ser molt tranquil i ràpid. En dues hores i trenta minuts l'avió va aterrar a Heathrow a les 9 del matí. Calia anar a esmorzar!




  Unes torrades amb mantega i melmelada de taronja a un restaurant japonès que es diu WAGAMAMA.  Per una mica menys de 4$ dollars i amb te verd de franc (En vaig prendre dues tasses). Desprès vaig anar a seure, carregar el mòbil i esperar fins que anunciïn la porta de sortida. Vaig haver de fer la connexió des-de la Terminal 5A fins la Terminal 5B. Et transporten amb un tram automàtic i en un no res ja ets al lloc on s'embarc.

Un altre cop esperar i entrar a l'avió. Tenia el seient de la finestra, però no tenia finestra i just a la sortida d'emergència, així vaig poder estirar les cames tan com volgués, però les deu hores de viatge es van fer eternes: el cap em feia molt de mal (suposo per la pressió) i passar el temps mirant una pel·lícula o una altre cosa es feia molt difícil i a més dormir era una tasca impossible, estava massa incòmode i no vaig saber trobar la posició. Però tot i així, vaig aprofitar per parlar amb la meva companya de seient i va ser molt amable.

L'arribada a l'aeroport de Incheon va ser tranquil·la i sense incidents. Immigració var ser un moment, et fan u escàner dels dits i una foto, i amb el segell al passaport vaig anar a buscar la maleta i amb la meva nova amiga vam sortir de l'aeroport.

Jo havia d'anar a agafar l'autobús, però el seu amic que va venir a recollir-la ens va portar a les dues fins a Seül, vam trucar a la meva amiga i ens vam trobar!! Estic molt agraïda per la gent amb la que em trobo i que m'ofereix la seva amistat gratuïtament.

Pensava que faria molt de fred, però tot i que estàvem sota cero, és un fred molt agradable, he he he, perquè pensava que seria pitjor.

 A casa de la meva amiga Rachel ens esperava la seva mare amb el dinar.

Desprès dutxa i una migdiada, perquè per la tarda vam a anar a buscar on lloc on quedar-me i molt més a prop de la universitat. Ho vam aconseguir i diumenge ja m'instal·lo, ha de ser ara, perquè la propera setmana comencen les classes i si haguéssim esperat potser no hagués trobat aquest lloc i molt bé de preu amb àpats inclosos.

Finalment vam tornar a casa seva i la seva mare ens esperava amb el sopar.

Ja estava molt cansada i a les onze de la nit em vaig a anar a dormir i m'he despertat fa una estona i m'he posat a escriure!! Ara tornaré al llit a dormir una estona més i recuperar forces, perquè m'espera un dia llarg.

Fins aviat i penjaré més fotos quan pugui!!! Una forta abraçada!!

1 comentario:

aya dijo...

en español, por favor :(
no puedo leer nada TTTT

Aya